Coș

0 items in total

Niciun produs în coș.

Mărturie botez borcănel cu miere White Flower

Ce trebuie să știi pentru a organiza o petrecere de botez reușită. Partea I: planificarea

Fie că îți dorești o petrecere de amploare, fie că preferi o reuniune în cerc mai intim, vrei ca sărbătoarea dedicată botezului copilului tău să fie cât mai reușită, iar invitații să-și amintească de ea cu plăcere. Ca proaspătă mămică, ai deja un program foarte încărcat, așa că ne-am gândit să-ți venim în ajutor cu sugestii care să-ți ușureze munca de planificare și organizare a petrecerii de botez. Ne vom referi în continuare la evenimente de talie medie spre mare, adică de la 30 de invitați până la cât vrei tu de mulți, iar dacă decizi ca petrecerea ta să fie mai restrânsă, îți va fi ușor să selectezi care dintre sfaturile noastre îți sunt de folos.

Pentru a-ți putea oferi sfaturi cu adevărat utile, am stat de vorbă cu două firme organizatoare de evenimente private și cu mai multe familii care au avut petreceri ample de botez. Din discuțiile purtate, reiese că ingredientele de bază pentru reușita unei petreceri de botez sunt: 1) planificarea riguroasă și 2) atenția la detaliile care contează.

În acest articol vom aborda aspectele ce țin de planificare, iar în următorul vom continua cu atenția la detaliile care contează.

Planifică totul cu cel puțin 2 luni înainte de botez și asigură-te că fiecare știe ce are de făcut

Cu cel puțin 2 luni înainte de data petrecerii de botez, trebuie să te ocupi de:

  • Stabilirea datei, orei de începere și a locației (restaurantul);
  • Estimarea cât mai realistă a numărului de invitați;
  • Înțelegerea cu restaurantul: alcătuirea meniului, stabilirea intervalului orar, serviciile incluse (de exemplu decorarea sălii, sonorizare) și cele care nu sunt incluse, la care va trebui să găsești alți furnizori;
  • Înțelegerile cu furnizorii de servicii (fotograf, operator filmare video, florar, decorator, formație de muzică live, DJ, ursitoare etc.);
  • Alegerea furnizorilor și comenzi de invitații (VEZI AICI propunerea noastră) și mai ales de mărturii de botez (CLICK AICI pentru recomandările noastre);
  • Stabilirea programului evenimentului;
  • Stabilirea ținutei pentru bebeluș, părinți și nași, eventuale completări și programări din timp la saloanele de înfrumusețare.

Pe parcurs, vei mai avea de stabilit detaliile logistice, cum ar fi transportul și cazarea oaspeților, condițiile de livrare a diferitelor produse comandate, programul muzical, momentele artistice ș.a. Nu lăsa nimic pe ultimul moment!

Trimite invitațiile de botez cu cel puțin o lună înainte de data evenimentului

Cu cât mai devreme, cu atât mai bine, pentru că oamenii vor avea timp să-și rezerve ziua și să-și facă pregătirile de rigoare. Dacă întârzii, este posibil să-și fi făcut deja alt program și să nu poată veni. Este nepoliticos să inviți pe cineva la un eveniment de asemenea importanță cu mai puțin de 14 zile înainte; persoana va crede că ai invitat-o pe ultima sută de metri fiindcă altcineva, mai important, nu a confirmat participarea și se va simți jignită.

Dacă nu poți trimite invitațiile prin poștă sau curier și nici nu le poți înmâna personal (cum este cel mai elegant) fiecărui invitat cu 3-4 săptămâni înainte, ai grijă să-i suni pe fiecare cu o lună înainte și să-i anunți că dorești să fie alături de tine la botezul copilului și să participe la masa festivă. Anunță-i data, ca să-și rezerve timp, chiar dacă nu ai ales încă restaurantul. Vei reveni ulterior cu detalii.

Lumânare Botez Ursuleț Tricolor 011 (6)Lumânare Botez Tricolor

Colaborează, pe cât posibil, cu profesioniști testați sau recomandați. Ia în considerare mereu și ”planul B”

Dacă nu apelezi la o florărie specializată și te bazezi pe prietena ta care îți va aduce flori pentru decorarea meselor, dacă în loc de DJ profesionist stabilești că va pune muzică un fost coleg al soțului tău și delegi astfel tot felul de servicii unor cunoștințe pentru a economisi bani, trebuie să fii conștientă că îți asumi niște riscuri: copilul prietenei cu florile poate face pojar, prietenul soțului poate fi nevoit să plece într-o delegație exact în perioada botezului, așa că e mai bine să fii pregătită cu un plan B pentru fiecare serviciu pe care nu l-ai contractat cu o companie.

Confirmă fiecare pas pe parcursul pregătirilor

  • Cu cel puțin 3 săptămâni înainte de data botezului, trebuie să obții confirmările de participare din partea celor invitați. Astfel, dacă unii nu pot veni, mai ai timp să inviți alte persoane în locul acestora, pentru a te încadra în numărul de persoane convenit cu restaurantul.
  • Verifică dacă toți furnizorii știu ce au de făcut și dacă toate comenzile vor fi onorate la timp.
  • Cu o săptămână înainte și apoi cu 2-3 zile înainte, sună la restaurant, la florar, la DJ, la ursitoare, la decorator, fotograf, cameraman etc. și asigură-te că toți au început pregătirile, respectiv toți au totul gata la timp.

După cum spuneam, organizarea impecabilă nu este totul: ea trebuie completată printr-o atenție specială acordată detaliilor care contează și fac diferența – atenția la preferințele și necesitățile oaspeților tăi și eleganța cu care să-i întâmpini și să-i tratezi astfel încât să simtă ca la un botez de înaltă clasă.

Citește continuarea articolului AICI!

De asemenea, mai poți găsi în ghidul nostru și alte sfaturi utile pe teme conexe:

Dacă ai nelămuriri sau dorești informații suplimentare, scrie-ne folosind rubrica de contact (CLICK AICI) sau sună-ne direct, la 0765 600 700 și vom fi încântați să te ajutăm.

Trimite articolul către un prieten

Facebook
WhatsApp
Pinterest
Email
Telegram

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Suport la Telefon

0765 600 700

de luni până vineri în intervalul 9 - 18


Am participat la peste 10.000 de evenimente și am făcut fericiți mii de părinți și nășici!

Te ajutăm cu drag în alegerea produselor potrivite pentru evenimentul tău rapid și simplu, direct pe Whatsapp! Completează datele de mai jos și intră chiar acum în contact cu noi!

Ești mămică sau nășică? *



Bebelușul este *



Data botezului *


Tematica *